فرشته ایی از بهشت

اشتراک تجربیات در رابطه با مغز و اعصاب کودکان

فرشته ایی از بهشت

اشتراک تجربیات در رابطه با مغز و اعصاب کودکان

تبلت دارید؟

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۹ ب.ظ

سلام

من که تبلت واقعا بهم کمک میکنه

یعنی اگه نباشه واقعا نگه داشتن بچه تو مطب دکتر برام سخت میشه

البته تا چند ماه پیش که فرشته بهشتیم میتونست راه بره و بدوه انقدر مشغول کردنش سخت نبود ولی حالا خوب طفلکی حوصلش سر میره

اگه شما هم مثل من احساس میکنید مجبورید بچتون رو تو این مواقع با کارتون سرگرم کنید بهتون توصیه میکنم از کارتونایی که به اصطلاح محرک ذهنی هستن استفاده کنید

نمیدونم با شبکه Baby TV آشنایی دارید یا نه ولی واقعا برای تهیه برنامه هاش هدف گذاری شده

از نظر من به عنوان یه بیننده عادی برای بچه ها عالیه

دی وی دی های بی بی انیشتنم فوق العادست

حتی دی وی دی های با ما یا صد آفرین و کودک نابغه هم خیلی خوبه

برنامه های بی بی انیشتن رو جدیدا فارسی هم ساختن که خوبه یا دی وی دی هایی با اسم ما با نی نی تو بازار هست که فارسی شده همون برنامه های شبکه بی بی تی وی هست

به نظرم اگه مجبوریم از کارتون برای نشوندن بچه هامون استفاده کنیم که البته اصلا خوب نیست حداقل شاید بهتر باشه برنامه های مفیدتری رو ببینن

و حالا اگه تبلت رو دارین و شما هم مثل من پرونده های پزشکی بچتون زیاد شده و باید موقع دکتر رفتن یه عالمه کاغذ تو دستتون باشه بهتره مدارکتون رو اسکن کنید و یه فایل PDF از مدارکتون بسازید و همیشه رو تبلتتون همراهتون باشه

حتی MRI ها و عکس های رادیولوژیتون رو هم میتونید ازشون عکس بگیرید و همراهتون داشته باشید

من یه روز صبح یکی یکی چسبوندمشون به ژنجره اتاق و تو نور آفتاب ازشون عکس گرفتم، از اصلشونم بهتر شد و حالا دیگه نمیخواد همیشه یه عالمه مدارک پزشکی رو با ابعاد مختلف دنبال خودم این ور و اونور بکشم

  • بابایی مهربون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی